Jy&Ik

...want een vertrouwde start begint bij Jy&Ik

schrijf je nu in!

Ben je ontevreden? Laat het ons weten.

Ben je ontevreden over de zorg of begeleiding door Verloskundigenpraktijk Jy & Ik? Heb je vragen? Zit je met twijfels of ben je ergens ontevreden over? Laat het ons dan direct weten. Ook als je al enige tijd met deze ontevredenheid rondloopt. We gaan graag met je in gesprek om er samen uit te komen. Wellicht kunnen we een misverstand uit de wereld helpen, je geruststellen of bepaalde zaken anders benaderen zodat jij je meer op je gemak voelt. We nemen graag de tijd om rustig met jou te praten of om al je vragen te beantwoorden.

Hulp bij het melden van een klacht?
Mocht het onverhoopt zo zijn dat we er samen niet uitkomen, nemen dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Dit is een onafhankelijke partij en helpt je graag verder met ondersteuning, advies en bij het vinden van een oplossing voor jouw klacht. Alles wat jij met de klachtenfunctionaris van het CBKZ bespreekt is strikt vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag (van 9:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 16:00 uur) via 088-0245123. Je kunt ook mailen naar klachtverloskunde@cbkz.nl. Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskundige.nl.

Een klacht indienen is geheel gratis
Jouw ontevredenheid kost je geen geld. Wil je een afspraak met ons maken om te praten over je klacht? Daar zijn geen kosten aan verbonden. Ook niet als we daar een aparte afspraak voor moeten maken. Ook de hulp van een eventuele klachtenfunctionaris van het CBKZ is helemaal gratis.